Jumaat, 17 Jun 2011

Tangga Melaka


Apa nak citer tentang drawing aku kat sebelah ni arrr.....ni adalah karya ku yg sgt aku suka......tp menda ni dah lama kat tangan lecturer ku....huhuhu. Kalau tak silap lukisan ni aku buat masa semester 5 tahun bila ekkk.....dah tak ingat dah....Dua ari aku duduk tekun mengerjakan lukisan ni dengan menggunakan pen dakwat hitam saiz 0.7. Mcm nak tertonjol bijik mata ku masa menyelesaikan lukisan ni. Objek rumah ni dilukis dengan menggunakan teknik titik-titik. Percaya tak.......cuba perhtikan betul-betul......tak ada garisan pun dalam lukisan ni. Bila lecturer bagi markah A aku puas hati masa 2 hari aku berbertungkus lumus menyelesaikan tugasan ini.....agrhhhhh...amat berbaloi........masa cari idea bukan main susah lagi......bila dah dapat......nah amik ko 2 ari siapppppp...........................


Terima kasih daun keladi, kalau sudi baca lagi entri seterusnya :)

0 ulasan: